woensdag 25 april 2012

Wat een dag..

Vanochtend om 7 uur opgestaan om me snel klaar te maken voor school. En het was geen gewone schooldag.. Nee de school fotograaf kwam. En o wat heb ik daar een hekel aan. Ik heb me haar geverfd wat de laatste tijd echt niet wil zitten! In de ochtend het gaat wel en dan later op de dag wordt het zo lelijk. En wij moesten natuurlijk weer als laatste. Mijn schoolfoto zal wel heel lelijk zijn en zodra ik hem heb zal ik hem meteen posten. Verder heb ik vandaag strafwerk gekregen voor wiskunde, omdat ik mijn huiswerk niet had gemaakt. Ja, is niet gek he als je die dag er voor de hele dag bent weg geweest. Suffe leraar. Bij engels kreeg ik me proefwerk cijfer terug. Een 1. Uit eindelijk heb ik die omhoog gehaald naar een 2.8. Best wel goed opzich. Iedereen had onvoldoende op 1 persoon na. Dus het heeft vast niet aan mij gelegen. Nog even met de persoon achter mij elkaars schenen blauw getrapt en toen was de les alweer voorbij. Ik moet nu mijn huiswerk en alles maken maar ik heb geen zin. Opzich ben ik best een slechte leerling als ik het zo bekijk. Misschien een goed idee om toch nog even me best te gaan doen na de mei vakantie. En die is bijna. VAKANTIEEEE WIEHOEEEEEE!
Nog 2 daagjes en dan is het zo ver. Ik kan echt niet wachten om een hele week met me liefies op de camping door te brengen. Natuurlijk ga ik in de vakantie heel veel foto's maken die je allemaal weer terug kan vinden onder het kopje camping.
O en nu ga ik toch maar eens even me huiswerk doen haha.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb heerlijk nu vakantie 3 weken :),
    Ik heb dit jaar helaas ook al 2x een 1 gehaald,
    en als de hele klas een onvoldoende haalt bij ons denken de leraren alsnog dat het aan ons ligt hahaha!~


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeehh jaloers hoor dat zou ik ook wel willen zo'n 3 weken vakantie maar helaas wij hebben maar 1 weekje. Ik heb dit jaar best veel onvoldoendes gehaald :p beetje erg slecht :P maar leraren zijn gewoon stom:P

      Verwijderen